0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
هزينه ارسال و نحوه پیگیری سفارشات

 *هزینه ارسال برای ساکنین تهران از طریق پست پیشتاز 

مبلغ 27,000 تومان میباشد و زمان دریافت بین 1 تا 2 روز کاری پس از تحویل به پست خواهد بود، اما عزیزانی که نیاز دارند محصولاتشان کمتر از 12 ساعت کاری به دستشان برسد، هزینه توسط پیک مربوطه تعیین میگردد و پرداخت آن به عهده مشتری میباشد که در این صورت جهت برآورد هزینه تا محل سکونت خود از طریق برقراری تماس یا واتساپ  09212397556 با ما در ارتباط باشید و لوکیشن خود را در واتساپ بفرستید.

*هزینه ارسال برای اکثر استان های کشور توسط پست پیشتاز

مبلغ 35,000 تومان میباشد. زمان دریافت با توجه به محل سکونت شما عزیزان متفاوت است، که پس از تحویل به پست بین 2 الی 4 روز کاری متغیر میباشد.

*روش پیگیری مرسولات پستی 

شما عزیزان میتوانید از طریق کد رهگیری 24 رقمی پست که بعد از فرآیند ارسال، از طرف فروشگاه پیامک خواهد شد، با مراجعه به آدرس اینترنتی http://tntsearch.post.ir و وارد نمودن کد 24 رقمی در کادر مربوطه و کلیک بر روی آیکون ذره بین عملیات پیگیری را انجام دهید.

در این مرحله شما می توانید تاریخ و ساعت تحویل، نقطه پستی و رویداد را مشاهده کنید. اگر مرسوله پستی به دست شما یا فرد مورد نظرتان رسیده باشد در قسمت رویداد توضیح داده می شود. اگر می خواهید جزئیات بیشتری مشاهده کنید روی دکمه زرد رنگ مشاهده جزئیات کامل مرسوله کلیک کنید.

رئال کالا =  کالا و قیمت واقعی