0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
قوانین، شرایط و ضمانت بازگشت

«ضمانت 72 ساعته بازگشت»

به دلیل مقررات بهداشت كالا، تنها در صورتی که در فرآیند ارسال، محصول مشکلی نظیر؛ تقلبی بودن یا فاسد بودن داشته باشد تا 72 ساعت بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل اقدامات لازم انجام ميپذيرد. لازم به ذکر است بسته بندی کالاها با نهایت دقت در رئال کالا انجام میپذیرد، چونکه هدف جلب رضایت شماست. اما با توجه به اضافه شدن روز افزون بسته های اینترنتی در پست، چنانچه بر اثر ضربه و یا فشار اجناس مورد خسارت واقع شوند، فروشگاه مسئولیتی در قبال جبران خسارت وارد شده به مشتری را متوجه نخواهد بود، چرا که در این صورت اداره محترم پست منطقه شما جبران خسارت وارده به محصول را باید متحمل شود. ذکر این مورد صرفا جهت حفظ رفاه حال شما و هدر نرفتن وجه کالا می باشد. در 99/99 درصد بسته ها سالم به دستتان می رسد. همچنین میتوانید با درخواست بیمه کردن مرسوله و اعلام آن به پشتیبانی فروشگاه و پرداخت هزینه مجزا، این درصد را به 100 برسانید. خاطر نشان میشویم پس از این اقدام به هنگام تحویل گرفتن مرسوله از مامور پست محتویات بسته را به دقت بررسی نمایید تا در صورت آسیب از ایشان فرم غرامت گرفته و از پست منطقه خود طلب خسارت نمایید.

«قوانین کسب و کار اینترنتی»

کلیه اصول و رویه‏‌های سایت رئال کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان است و متعاقبا خریدار نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

خریداران عزیز ملزم به رعایت بندهای زیر میباشند

الف : خواندن توضیحات و تحقیق کامل و دقیق در مورد کالایی که قصد خرید دارند

ب : نظردهی محترمانه در مورد محصولات سایت مجاز بوده ولی بی احترامی ممنوع است

ج : عدم دستکاری و خدشه دار کردن بسته، جعبه، لیبل و پلمپ محصول در صورت بازگشت محصول

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی:

اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت رئال کالا، صرفاً برای اطلاع‌ رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و رئال کالا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین رئال کالا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌ بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولید کننده کالاست.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه رئال کالا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

رئال کالا نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی) مسئولیت و تعهدی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌ کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ثبت و ارسال سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس کامل و شماره تماس‌ همراه (در دسترس) توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. همچنین مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، پرداخت مالیات توسط فروشگاه بابت هر تراکنش خرید و رعایت حقوق باقی مشتریان به هیچ عنوان امکان انصراف، صدور فاکتور مجدد، تغییر محتویات آن از جمله تعویض اقلام فاکتور وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

- تحویل سفارش در اماکن عمومی امکان‌ پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

- تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غير مترقبه، اتفاقات غير قابل پيش بينی و خارج از اراده، سایت رئال کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

سیاست های رعایت حریم شخصی

رئال کالا برای خرید یا استفاده از برخی خدمات وب سایت، اطلاعاتی مانند شماره های تماس، آدرس و ... را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.

توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات، مانند متن، گرافیک، آرم، لوگو، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت رئال کالا جزئی از اموال سایت رئال کالا محسوب می‏‌شود و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه اینترنتی www.realkala.com می باشد.

رئال کالا =  کالا و قیمت واقعی